27 January 2015

New Header

Tahun yang baru, semangat yang baru, dan tampilan blog yang baru. Biar selalu rajin berkunjung dan posting di blog, aku ubah tampilan blogku. Dan tentu saja dengan header baru dong, biar lebih enak dilihat.

New year, new spirit and new blog appearance. I hope with this new look, I always visit and posting to my blog. And of course the new blog header.


Header blog ini aku utak-atik sendiri, biar nemu tampilan yang aku suka. Icon-iconnya aku pake dari Freepik, yang bisa digunakan untuk pribadi atau komersil.

I made the header with design that I like. I use free icons from Freepik, which can be use for personal or commersial freely.

Yang namanya mendesign pasti tidak sebentar, dan aku mengganti header untuk blog ini sebanyak tiga kali sampai menemukan hasil yang memuaskan. Sebenernya yang ini juga belum terlalu sreg sih, tapi kalo diganti terus kapan postingnya dong.

It is known that design always take a long time, and I change the blog header for three times until I found what I really want. Actually I'm not really satisfied with this one but I have to stop designing and start posting :D.




Ini ketiga tipe header yang aku bikin. Karena aku suka bunga-bunga, semua design selalu ada bunganya, karena itu ciri khas.

These are the header that I made for this blog. I love flowers, so I always put flower in all my designs, that's my style.

Gimana dengan kamu? Design mana yang kamu suka?

What about you? Which one do you like?

post signature



If you like my crafts and want to order, please Contact Me






2 comments:

Thank you for coming, and don't forget to leave comment so I can blogwalking too ^_^